Tunnin juna on Helsingin ja Turun välille suunnitteilla oleva nopea kaksiraiteinen junayhteys, joka lyhentää kaupunkien välistä matka-aikaa, tuo uusia mahdollisuuksia kasvuun ja luo edellytyksiä myös lähiliikenteen kehittämiselle. Turun Tunnin Juna Oy vastaa ratasuunnitelmien laatimisesta uuden radan rakentamisvalmiuteen saakka. Tervetuloa osaksi ainutlaatuista projektia ja meidän tarinaa!
Avoimet työpaikat
Etsimme tällä hetkellä neljää uutta asiantuntijaa hankkeen ja yhtiön monipuolisiin tehtäviin. Haluaisitko jättää kädenjälkesi yhteiskunnallisesti merkittävään hankkeeseen, joka edistää paikallista kehitystä ja jokaisen kansalaisen mahdollisuuksia liikkua? Tutustu tehtäviin ja hae osaksi tiimiä!
Haemme
JOHDON ASSISTENTTIA
vastaamaan päivittäisen toiminnan sujumisesta. Tämä tehtävä saattaisi sopia sinulle, jos
- sinulla on jo aiempaa, mielellään vankkaakin kokemusta vastaavan kaltaisesta työstä,
- viihdyt roolissa, jossa tehtäväsi ovat moninaisia ja vaihtelevat hallinnollisista paperitöistä käytännöllisempiin kokousjärjestelyihin sekä
- työskentelyotteesi on täsmällinen ja järjestelmällinen.
Mistä johdon assistentti vastaa?
Johdon assistenttina työskentelet projektijohdon tukena erilaisten hallinnollisten kokonaisuuksien rutiinien huolehtimisessa. Perinteisten toimistotöiden lisäksi vastaat projektijohdon kalenterinhallinnasta, kokous- ja matkajärjestelyistä sekä huolehdit hankkeen arkistoinnista. Lisäksi tuet työssäsi viestintää ja osallistut erilaisten tapahtumien suunnitteluun ja toteutukseen. Toimit myös tarvittaessa projektijohdon kokouksissa sihteerinä.
Mitä tarjoamme sinulle?
Pääset mukaan jättämään kädenjälkesi ainutlaatuiseen, yhteiskunnallisesti merkittävään hankkeeseen, joka edistää paikallista kehitystä ja jokaisen kansalaisen mahdollisuutta liikkua. Vastuullisuus on meille merkittävä tekijä, ja vastuullisuusperiaatteisiimme ja raporttiimme voit tutustua täällä.
Johdon assistenttina olet tärkeä osa lämminhenkistä ja tiiviisti yhteen hiileen puhaltavaa työyhteisöämme. Kulttuurimme on mutkaton ja avoin. Olemme pieni mutta aikaansaava joukko: loppuvuoteen mennessä nuppilukumme tulee olemaan kahdeksan, ja ensi vuoden loppuun mennessä tavoitteena on vähintään tuplata tuo luku. Oman ydinjoukkomme lisäksi teemme päivittäin yhteistyötä lukuisten sidosryhmien, esimerkiksi erilaisten suunnittelutoimistojen ja kuntien kanssa. Johdon assistenttina tärkeimmät sidosryhmäsi ovat projektijohdon lisäksi hankkeen viestintä ja taloushallinto.
Toimistomme sijaitsee loistavien kulkuyhteyksien varrella Espoon Matinkylässä, kauppakeskus Iso Omenan kupeessa. Teemme töitä hybridimallilla, ja yleensä kokoonnumme parina päivänä viikossa toimistolle. Työsuhde-etuihimme kuuluu lounas- ja virike-etujen lisäksi kattava työterveys. Muiden työntekijöidemme tapaan sinäkin saat itse aikatauluttaa ja johtaa työtäsi yhteisesti sovittujen raamien ja aikataulujen puitteissa. Toivomme että voit aloittaa tehtävässä vielä tämän vuoden puolella, mutta sovitaan aloituksesta tarkemmin yhdessä kanssasi.
Mitä odotamme sinulta?
Johdon assistentin tehtävässä voi menestyä monenlaisella taustalla. Muutamaa seikkaa haluamme kuitenkin jokaisen työntekijämme osalta korostaa:
- Oma-aloitteinen työskentelytapa on organisaatiossamme hyvin luontaista. Tartumme asioihin proaktiivisesti huomatessasi tekemisen paikan.
- Koska olemme pieni organisaatio, autamme mielellämme toisiamme ja olemme valmiita tekemään sellaisiakin asioita, jotka eivät välttämättä ole meille ennalta tuttuja. Toivomme tällaista ennakkoluulottomuutta ja joustovaraa myös sinulta.
- Projektiympäristö edellyttää kykyä sietää ajoittain epävarmojakin paikkoja ja saada asioita aikaan epävarmuudesta huolimatta.
Näiden lisäksi toivomme sinulta ennen muuta seuraavia:
- Omaat vähintään viiden vuoden kokemuksen vastaavanlaisesta työstä. Luemme eduksi aikaisemman kokemuksen projektityyppisessä toimintaympäristössä työskentelystä.
- Sinulla on vahvaa osaamista toimisto-ohjelmistojen (Office) hallinnasta.
- Sinulla on tehtävään soveltuva koulutustausta (esimerkiksi liiketalouden tradenomin tai merkonomin tutkinto).
- Viestit sujuvasti sekä suomen että englannin kielellä. Arvostamme myös ruotsin kielen osaamista.
Näin saat lisätietoja ja haet tehtävää
Heräsikö kiinnostus? Hienoa! Tehtävään hakeminen on helppoa ja nopeaa: voit jättää CV:n tai linkin LinkedIn-profiiliisi ja vastata muutamaan osaamiseesi ja tehtävään liittyvään kysymykseen. Ilmoitathan kiinnostuksestasi viimeistään 13.10. Linkki hakuun.
Jos kaipaat vielä lisätietoja, vastaamme mielellämme kysymyksiisi! Meidät tavoitat seuraavasti:
- Talousjohtaja Ari-Pekka Niemelä, 040 573 9691, varmimmin tavoitettavissa 27.9. klo 10-11, 4.10. klo 10-11 ja 11.10. klo 10-11
- Rekrytoinnissa avustava Psyconin konsultti Laura Allaix, 020 710 1265, varmimmin tavoitettavissa 29.9. klo 13-14, 6.10. klo 13-14 ja 12.10. klo 13-14
Haemme
BUSINESS CONTROLLERIA
vastaamaan hankkeen kustannusseurannasta ja taloudellisesta raportoinnista. Tämä tehtävä saattaisi sopia sinulle, jos
- sinulla on vähintään viiden vuoden kokemus taloushallinnosta, analysoinnista ja raportoinnista mielellään projektityyppisessä toimintaympäristössä,
- olet motivoitunut työskentelemään suuressa hankkeessa ja sinulla on kykyä hahmottaa laajan hankkeen kokonaisuus sekä
- olet työskentelyotteeltasi analyyttinen ja tarkka.
Mistä Business Controller vastaa?
Business Controllerinamme työskentelet talousjohtajan oikeana kätenä, läheisessä yhteistyössä projektinjohdon kanssa vastaten hankkeen sisäisestä raportoinnista ja laskennasta. Käytännössä työpäiväsi koostuvat johdon taloudellisesta raportoinnista, ennustamisesta ja budjetoinnista sekä sopimusten kustannusseurannasta ja tilannekuvaseurannan taloudellisesta tuesta. Tehtävässä pääset taloushallinnon ydintehtävien lisäksi kehittämään hankkeen talousjohtamista parhaiden käytäntöjen mukaiseksi.
Mitä tarjoamme sinulle?
Pääset mukaan jättämään kädenjälkesi ainutlaatuiseen, yhteiskunnallisesti merkittävään hankkeeseen, joka edistää paikallista kehitystä ja jokaisen kansalaisen mahdollisuutta liikkua. Vastuullisuus on meille merkittävä tekijä, ja vastuullisuusperiaatteisiimme ja raporttiimme voit tutustua täällä.
Business Controllerina olet tärkeä osa lämminhenkistä ja tiiviisti yhteen hiileen puhaltavaa työyhteisöämme. Kulttuurimme on mutkaton ja avoin. Olemme pieni mutta aikaansaava joukko: loppuvuoteen mennessä nuppilukumme tulee olemaan kahdeksan, ja ensi vuoden loppuun mennessä tavoitteena on vähintään tuplata tuo luku. Oman ydinjoukkomme lisäksi teemme päivittäin yhteistyötä lukuisten sidosryhmien, esimerkiksi erilaisten suunnittelutoimistojen ja kuntien kanssa. Business Controllerina tärkeimmät sidosryhmäsi ovat projektiryhmän lisäksi hankkeen kirjanpitäjä sekä ulkoiset talouden konsultit.
Toimistomme sijaitsee loistavien kulkuyhteyksien varrella Espoon Matinkylässä, kauppakeskus Iso Omenan kupeessa. Teemme töitä hybridimallilla, ja yleensä kokoonnumme parina päivänä viikossa toimistolle. Työsuhde-etuihimme kuuluu lounas- ja virike-etujen lisäksi kattava työterveys. Muiden työntekijöidemme tapaan sinäkin saat itse aikatauluttaa ja johtaa työtäsi yhteisesti sovittujen raamien ja aikataulujen puitteissa. Toivomme että voit aloittaa tehtävässä vielä tämän vuoden puolella, mutta sovitaan aloituksesta tarkemmin yhdessä kanssasi.
Mitä odotamme sinulta?
Business Controllerin tehtävässä voi menestyä monenlaisella taustalla. Muutamaa seikkaa haluamme kuitenkin jokaisen työntekijämme osalta korostaa:
- Oma-aloitteinen työskentelytapa on organisaatiossamme hyvin luontaista. Tartumme asioihin proaktiivisesti huomatessasi tekemisen paikan.
- Koska olemme pieni organisaatio, autamme mielellämme toisiamme ja olemme valmiita tekemään sellaisiakin asioita, jotka eivät välttämättä ole meille ennalta tuttuja. Toivomme tällaista ennakkoluulottomuutta ja joustovaraa myös sinulta.
- Projektiympäristö edellyttää kykyä sietää ajoittain epävarmojakin paikkoja ja saada asioita aikaan epävarmuudesta huolimatta.
Näiden lisäksi toivomme sinulta ennen muuta seuraavia:
- Omaat vähintään viiden vuoden kokemuksen taloushallinnosta, analysoinnista ja raportoinnista. Luemme eduksi aikaisemman kokemuksen projektityyppisessä toimintaympäristössä työskentelystä.
- Sinulla on aikaisempaa kokemusta taloushallinnon ja raportoinnin järjestelmähankinnoista ja -kehityksestä.
- Sinulla on kykyä hahmottaa laajan hankkeen kokonaisuus.
- Sinulla on hyvät vuorovaikutus- ja viestintätaidot.
- Sinulla on tehtävään soveltuva koulutustausta (esimerkiksi kauppatieteiden maisteri)
- Viestit sujuvasti sekä suomen että englannin kielellä.
Näin saat lisätietoja ja haet tehtävää
Heräsikö kiinnostus? Hienoa! Tehtävään hakeminen on helppoa ja nopeaa: voit jättää CV:n tai linkin LinkedIn-profiiliisi ja vastata muutamaan osaamiseesi ja tehtävään liittyvään kysymykseen. Ilmoitathan kiinnostuksestasi viimeistään 13.10. Linkki hakuun.
Jos kaipaat vielä lisätietoja, vastaamme mielellämme kysymyksiisi! Meidät tavoitat seuraavasti:
- Talousjohtaja Ari-Pekka Niemelä, 040 573 9691, varmimmin tavoitettavissa 27.9. klo 10-11, 4.10. klo 10-11 ja 11.10. klo 10-11
- Rekrytoinnissa avustava Psyconin konsultti Laura Allaix, 020 710 1265, varmimmin tavoitettavissa 29.9. klo 13-14, 6.10. klo 13-14 ja 12.10. klo 13-14
Haemme
PROJEKTI-INSINÖÖRIÄ
monipuoliseen tehtävään, joka pitää sisällään muun muassa hankinta-asioita, projektinhallintaa ja raportointia sekä kehitystehtäviä. Tämä tehtävä saattaisi sopia sinulle, jos
- koet rautatiealan muuttuvan toimintaympäristön sekä uusien käytäntöjen ja kulttuurin kehittämisen mielenkiintoiseksi ja innostavaksi
- sinulla on tekninen koulutus ja vahvaa rautatiealan osaamista
- olet toiminut projektityyppisessä toimintaympäristössä ja koet sen itsellesi luontevaksi
Mistä projekti-insinööri vastaa?
Projekti-insinöörinä tulet työskentelemään tiiviisti yhteistyössä hankkeen projektinjohtajan kanssa osallistuen muun muassa hankintoihin, projektinhallintaan ja sen kehittämiseen. Tavoitteenasi on tutustua hankkeen kokonaisuuteen ja kehittää muun muassa projektinhallintaa vastaamaan tulevaisuuden tarpeisiin parhaalla mahdollisella tavalla projektin edetessä. Tulet osallistumaan myös erilaisiin sidosryhmien kanssa järjestettäviin tapahtumiin ja tilaisuuksiin. Ensimmäisenä tulet tutustumaan hankkeen nykytilaan, keskeisiin sidosryhmiin ja toimintaympäristöön sekä perehtymään julkisten hankintojen malliin sekä tuleviin tarpeisiimme hankintojen osalta.
Mitä tarjoamme sinulle?
Pääset mukaan jättämään kädenjälkesi ainutlaatuiseen, yhteiskunnallisesti merkittävään hankkeeseen, joka edistää paikallista kehitystä ja jokaisen kansalaisen mahdollisuutta liikkua. Vastuullisuus on meille merkittävä tekijä, ja vastuullisuusperiaatteisiimme ja raporttiimme voit tutustua täällä.
Projekti-insinöörinä olet tärkeä osa lämminhenkistä ja tiiviisti yhteen hiileen puhaltavaa työyhteisöämme. Kulttuurimme on mutkaton ja avoin. Olemme pieni mutta aikaansaava joukko: loppuvuoteen mennessä nuppilukumme tulee olemaan kahdeksan, ja ensi vuoden loppuun mennessä tavoitteena on vähintään tuplata tuo luku. Oman ydinjoukkomme lisäksi teemme päivittäin yhteistyötä lukuisten sidosryhmien, esimerkiksi erilaisten suunnittelutoimistojen ja kuntien kanssa. Projekti-insinöörinä tärkeimmät sidosryhmäsi ovat hankealueen kunnat ja kaupungit, väylävirasto sekä suunnittelutoimistot.
Toimistomme sijaitsee loistavien kulkuyhteyksien varrella Espoon Matinkylässä, kauppakeskus Iso Omenan kupeessa. Teemme töitä hybridimallilla, ja yleensä kokoonnumme parina päivänä viikossa toimistolle. Työsuhde-etuihimme kuuluu lounas- ja virike-etujen lisäksi kattava työterveys. Muiden työntekijöidemme tapaan sinäkin saat itse aikatauluttaa ja johtaa työtäsi yhteisesti sovittujen raamien ja aikataulujen puitteissa. Toivomme että voit aloittaa tehtävässä vielä tämän vuoden puolella, mutta sovitaan aloituksesta tarkemmin yhdessä kanssasi.
Mitä odotamme sinulta?
Projekti-insinöörinä tehtävässä voi menestyä monenlaisella taustalla. Muutamaa seikkaa haluamme kuitenkin jokaisen työntekijämme osalta korostaa:
- Oma-aloitteinen työskentelytapa on organisaatiossamme hyvin luontaista. Tartumme asioihin proaktiivisesti huomatessasi tekemisen paikan.
- Koska olemme pieni organisaatio, autamme mielellämme toisiamme ja olemme valmiita tekemään sellaisiakin asioita, jotka eivät välttämättä ole meille ennalta tuttuja. Toivomme tällaista ennakkoluulottomuutta ja joustovaraa myös sinulta.
- Projektiympäristö edellyttää kykyä sietää ajoittain epävarmojakin paikkoja ja saada asioita aikaan epävarmuudesta huolimatta.
Näiden lisäksi toivomme sinulta ennen muuta seuraavia:
- vähintään muutaman vuoden kokemusta teknisestä roolista mielellään rautatiealalla
- julkisten hankintojen tuntemusta
- hyviä vuorovaikutustaitoja sekä paineensietokykyä
Näin saat lisätietoja ja haet tehtävää
Heräsikö kiinnostus? Hienoa! Tehtävään hakeminen on helppoa ja nopeaa: voit jättää CV:n tai linkin LinkedIn-profiiliisi ja vastata muutamaan osaamiseesi ja tehtävään liittyvään kysymykseen. Ilmoitathan kiinnostuksestasi viimeistään 13.10. Linkki hakuun.
Jos kaipaat vielä lisätietoja, vastaamme mielellämme kysymyksiisi! Meidät tavoitat seuraavasti:
- Projektinjohtaja Annika Salokangas, 040 866 5315, parhaiten tavoitettavissa 28.9. klo 9–10 ja 4.10. klo 9–10.
- Rekrytoinnissa avustava Psyconin konsultti Laura Nissilä, 040 063 1493, parhaiten tavoitettavissa 6.10. klo 14–15 ja 9.10. klo 9–10
Haemme
YMPÄRISTÖ- JA VASTUULLISUUSPÄÄLLIKKÖÄ
kehittämään hankkeemme ympäristö- ja vastuullisuusstrategiaa, jonka vaikutukset ulottuvat vuosikymmeniksi tulevaisuuteen. Ympäristölupien osalta meillä on kattava kuva siitä, mitä tarvitsemme, joten aivan puhtaalta pöydältä ei tehtävässä tarvitse lähteä liikkeelle. Vastuullisuusasioiden suhteen toivomme tulevalta henkilöltä erityisesti näkemyksellisyyttä ja kehittämisotetta. Tämä tehtävä saattaisi sopia sinulle, jos
- olet kokenut vastuullisuusasioiden asiantuntija ja sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto
- sinulla on vahvaa osaamista vastuullisuusasioihin niin ympäristö-, yhteiskunnallisen, sosiaalisen kuin taloudellisenkin vastuun näkökulmasta
- viihdyt projektityyppisessä ja uutta luovassa toimintaympäristössä
Mistä ympäristö- ja vastuullisuuspäällikkö vastaa?
Ympäristö- ja vastuullisuuspäällikkönä vastaat hankkeen ympäristötavoitteiden ja vastuullisuusstrategian toteutumisesta ja seurannasta. Ensimmäisenä tavoitteenasi on ottaa haltuun ympäristölupa-asiat ja tulevan kevään vastuullisuusraportoinnin kokonaisuus.
Mitä tarjoamme sinulle?
Pääset mukaan jättämään kädenjälkesi ainutlaatuiseen, yhteiskunnallisesti merkittävään hankkeeseen, joka edistää paikallista kehitystä ja jokaisen kansalaisen mahdollisuutta liikkua. Vastuullisuus on meille merkittävä tekijä, ja vastuullisuusperiaatteisiimme ja raporttiimme voit tutustua täällä.
Ympäristö- ja vastuullisuuspäällikkönä olet tärkeä osa lämminhenkistä ja tiiviisti yhteen hiileen puhaltavaa työyhteisöämme. Kulttuurimme on mutkaton ja avoin. Olemme pieni mutta aikaansaava joukko: loppuvuoteen mennessä nuppilukumme tulee olemaan kahdeksan, ja ensi vuoden loppuun mennessä tavoitteena on vähintään tuplata tuo luku. Oman ydinjoukkomme lisäksi teemme päivittäin yhteistyötä lukuisten sidosryhmien, esimerkiksi erilaisten suunnittelutoimistojen ja kuntien kanssa. Ympäristö- ja vastuullisuuspäällikkönä tärkeimmät sidosryhmäsi ovat hankealueen kunnat ja kaupungit, viranomaiset ja hankealueen asukkaat.
Toimistomme sijaitsee loistavien kulkuyhteyksien varrella Espoon Matinkylässä, kauppakeskus Iso Omenan kupeessa. Teemme töitä hybridimallilla, ja yleensä kokoonnumme parina päivänä viikossa toimistolle. Työsuhde-etuihimme kuuluu lounas- ja virike-etujen lisäksi kattava työterveys. Muiden työntekijöidemme tapaan sinäkin saat itse aikatauluttaa ja johtaa työtäsi yhteisesti sovittujen raamien ja aikataulujen puitteissa. Toivomme että voit aloittaa tehtävässä vielä tämän vuoden puolella, mutta sovitaan aloituksesta tarkemmin yhdessä kanssasi.
Mitä odotamme sinulta?
Ympäristö- ja vastuullisuuspäällikön tehtävässä voi menestyä monenlaisella taustalla. Muutamaa seikkaa haluamme kuitenkin jokaisen työntekijämme osalta korostaa:
- Oma-aloitteinen työskentelytapa on organisaatiossamme hyvin luontaista. Tartumme asioihin proaktiivisesti huomatessasi tekemisen paikan.
- Koska olemme pieni organisaatio, autamme mielellämme toisiamme ja olemme valmiita tekemään sellaisiakin asioita, jotka eivät välttämättä ole meille ennalta tuttuja. Toivomme tällaista ennakkoluulottomuutta ja joustovaraa myös sinulta.
- Projektiympäristö edellyttää kykyä sietää ajoittain epävarmojakin paikkoja ja saada asioita aikaan epävarmuudesta huolimatta.
Näiden lisäksi toivomme sinulta ennen muuta seuraavia:
- laajaa kiinnostusta ja osaamista vastuullisuuden teemoihin
- hyviä vuorovaikutustaitoja ja kykyä kohdata ihmisiä hienotunteisesti myös vaikeiden asioiden äärellä
- aktiivista ja kehittämisorientoitunutta työskentelyotetta
Näin saat lisätietoja ja haet tehtävää
Heräsikö kiinnostus? Hienoa! Tehtävään hakeminen on helppoa ja nopeaa: voit jättää CV:n tai linkin LinkedIn-profiiliisi ja vastata muutamaan osaamiseesi ja tehtävään liittyvään kysymykseen. Ilmoitathan kiinnostuksestasi viimeistään 13.10. Linkki hakuun.
Jos kaipaat vielä lisätietoja, vastaamme mielellämme kysymyksiisi! Meidät tavoitat seuraavasti:
- Toimitusjohtaja Pekka Ottavainen, 040 026 1097, parhaiten tavoitettavissa 29.9. klo 10–11 ja 4.10. klo 10–11
- Rekrytoinnissa avustava Psyconin konsultti Laura Nissilä, 040 063 1493, parhaiten tavoitettavissa 6.10. klo 14–15 ja 9.10. klo 9–10